BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, September 2, 2011

3 Benda yang Aku nk sepanjang Aku Bernafas neh..

Semua ni aku nak sgt capai, rasa, have it or wateva you want to call it..

1. Duit

aku nk duit sebab bg aku semua hal boleh jln klu beg ko tu pnuh tebal berkepuk2 terisi dgn duit. aku taw ade yg xkn sokong aku. Sebab dorang berpegang dgn satu quote, "DUIT X MEMBAWA KEPADA KEBAHAGIAAN". pe lancau aku nk percaye dgn kata2 murah camtu.Ko nk kawen tunang nk beranak pinak 60 kembar pn ko kna ade duit la. Baru ko leh bahagia dgn kuaga besar benua Eropah ko tuh.tu hah..ko tgk negara2 yg miskin cm somalia tuh,tnah kering kontang,kemarau,penyakit berleluasa,starvation,sbb ape?duit xde la dowh.mmg la disaster yg blaku kt negara dia tu sbb natural disaster, inner country problem,tp 25% aku bet ptong jari manis knan aku ah dorg xde duit. bahagia lagu 2?bdak kcik 2taun pn ley agak la. Ni aku nk msok u ni. kna labur duit gak ni. klu aku ade duit,xde nye aku nk mtak biasiswa..ciap kna pos2 dokumen yg dsah kn segala bagai.mmg la kos aku ni otomatik dpt jpa.tp klu aku ade duit,xke ag bahagia idop aku.duit sndri dpt,jpa otomatik bank in.x ke kaya aku.kwn2 aku rmai isi ptptn 2.klu aku ade duit,aku sponsor je dorg sume blaja.cyez aku ckp.bg senang je idop dorg.xyah nk wat loan yg ade bunga matahari,raflesia segala macam tu.sebab duit la pakwe aku kurang masa dgn aku ko taw. haish..kije sampai xsempat nk wish eniversery.aku taw la bnde ni kcik taik kambing je,tp agak2 la kn.cm raye gak.ko suke x klu ko x raye taun ni?knpem xsuke kn.lebih kurang camtu la prasaan aku.hmm..dgn duit,aku ley dpt sume yang aku nk..keta,baju,slim stuffz,muahahhaah..adoi..duit2..kn bez klu ko ley trun dari langit,ptik kat pokok2,celop air da nampak jasad ko..

2. Melancong

aku da naek mental da terperok kat umah yang bagi aku rumah ku neraka ku.ko byg, dalam 4 ari aku x pjak tanah pn.aku ase aku je manusia kat dunia ni yang idop saiko cm aku.aku nk sgt p jln2..kat pntai pn jd la.jnji bkn jln2 dlm umah.aku nk sgt2.aku rela mati dari idop gni..this is not life already.it's a death.aku nk melancong kat uk.cyez aku nk p uk.sbb uk sjuk..umah aku kn neraka.panas. agpun pengaruh uk ni dtg2 dr novel2 yang aku baca.watak2 dlam novel tu sume p uk ekpom.hahah..ckgu bio aku kat matrik pn p uk melancong. aku ase dari c2 kot keinginan aku nk p uk 2 membuak2."dr ko p uk baek ko p mekah".(dialog org sakit otak dengki + sengal). ko ni mereng ke biol.suke ati aku la nk p ane2 pn.bkn aku ambek duit ko pn wat blnje mkn minom tmpt berak aku kat sane. sape xnk p mekah weh.da termaktub dlm rukun Islam dah 2.aku suke uk.ko xpyh nak nasihat aku la.otak aku ley pk ag. da bsar da aku ni.uk is one of my fveret place that im dying to go. mcm ko suke p tndas,p umah kapel2 ko,p clubbing mlm2,p msjid. g2 la pasaan aku.uk!u wait 4 me eh...
(jannah,aku tak maksudkn ko eh..org len..heheh)

3. Pakwe /laki sporting

ok..aku dgn dia da lame.sgt2 lame.sjk aku zman sekolah lagi.ni nk msuk zman u da ni.he watched me growing..tp yang xbez nye,dia xspoting langsung.malam raye taun pas kmi gadoh sbb jmp gmba laki len dlm tpn aku.n xde gmba dia dlm sony c902 aku ni.ko phm bm x yg eh..duk kt bm dah aku ase..tp xphm bm lak.kite pnye hub ni fmily xtaw,n ko pn sedia maklum yg klu dorg taw, knpem kna tentang 100%.klu aku letak gmba ko dlm tpn aku ni,xke timbul syak wasangka,spekulasi yg ntah pape.pastu ko mula la lpas gram kat aku.tduh aku mcm2.wat aku ni cm punching beg. adoi..ssh toi.jjur aku ckp,aku xphm ko,ko xphm aku.but i know,we luv each other. aku nk wat pape pn aku kna gtaw dia ko taw x.aku bls msj lmbt pn hangin satu bdn.nk kua pn aku tkot.sbb klu aku ckp aku nk kua,dia 80% bantah. tu yg aku slalu gak aku kua tnpa gtaw dia.tkot gok aku.tkot ttba dia dia col ke ape ke.tak ke kantoi aku ni.da la dia ni jnis xambek taw hal org. n dia pn try ubah aku jd cm dia.adoi..duk kat gua gok aku klu kawen dgn dia ni.da bpe kali da aku kna marah sebab aku cite sal orang len kat dia.pnah dgr lagu NUMB yang LINKIN PARK nynyi 2?ko dgr la.cmtu la care dia layan aku ni.sbab tu kdg2,aku nk sgt pkwe len.aku taw dia syg aku gile2.lbeh dr aku syg dia.aku mtak maap sgt.tp ni yg aku ase kdg2.hmm..aku bkn seperti pe yg dia bygkn sebenarnya.jahat aku ni.jauh skali dr cantik,baik,setia yang dia slalu ckp kt aku.hope u accept me as who i am beby..


My dream is just i wanna life!



1 comment:

  1. hahaha...gila betol definisi idop ko an!!...huahua :P

    ReplyDelete

Oxygen Black
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...