BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, October 8, 2011

LELAKI

Hari ni mmg wat aku nak menulis sgt2..bukan menulis esaimen ke hape,tapi aku perlukan medium nk luahkan perasaan aku.walaupun aku taw esaimen aku berlambak ag aku tak sentoh. ok. dimulai dgn bismillah, aku mulakan cerita.

mggu ni sahaja aku da tumpah kan air mata aku byk kali sbb lelaki. hiba sgt hati aku pk ttg kaum Adam ni. bkn aku lemah, tp sejak kebelakangan ni,mmg aku da rapuh sgt2. maybe sebab kn faktor environment aku ni. xley nk adapt lagi dgn lifestyle kat sini.tp x kesah la yg tu. yg penting prasaan aku mmg snsitif skg ni. cam kulit bwg da. cm membrane gram negative pnye bacteria. da la cytoplasmic membrane da nipis sriyak, ni peptidoglycan cell wall 2 pn cm nk ade x de je.

ok. 1st abah aku. aku mmmg rndu dia sgt2. sgt2 rndu. aku terbayang prasaan dia klu dia taw yg aku da boleh masuk u mcm yg dia harap kn. aku mmg emo smcam je bile pk benda ni. aku da jenuh, penat da nk ulang alik masok tndas nanges sorg2. mmg sedeh tahap dewa da aku. terkilan sgt2 dia xleh tgk aku msok u. moral nya, sape2 yg ade abah ag tu,hargai la abah korg tu slagi ade kesempatan ni.

2nd, pakwe aku. dia da layan aku cm smpah da. cm pampers pn ade gak. prangai dia da mai balik. cm sial je. klu muke aku ni cm ct nhaliza da lama da aku cari laki len ganti tmpat dia. aku xleh trima dia layan aku gni. dia nak aku phm dia, tp klu ari2 lyn aku gni, pmpuan ane x fed up weh. aku ni da ley dikira boleh bertolak ansur ag cuba trima cara dia layan aku ni cmne. msj aku ssuka ati dia nk. nk bls pn ikot dia nk bls je. aku atr msj jgn hrap nk reply. aku col jgn harap nk angkat. td aku col,bley palk dia ttop. naseb bek time 2 aku tgh wat lab repot dgn kwn2 aku.ley jgk aku control saba aku ni. haish..kat sejadah td, da tmpah da air mata aku sbb dia ni. bnda same yg dia wat. aku sakit ati. kecewa pn ade. nk ckp, alu da taw da dia bidas aku cmne. dia akn kate kau ni xphm dia. aku mls nk gado. byk benda ag aku ley wat slain gado dgn dia.

3rd, ade la..hal2 private sket..(rmai taw kot aku ni sape) malu lak aku nk ckp..tp cyez bnda ni bother aku gak..bile la ku nk professional n matang neh!!

4th..sal zul..aku pnye ex dlu..yg baek gile dgn aku wpun dia da taw aku ade lelaki len. nk wat ane kn, bile ati da syg. nanti aku cite sal dia pjg2 kat entry len nanti. sakit gak ati aku bile pk sal dia..sedh pn ade gak..

5th..radi!aku nk lempang je dia ase.. taw la ade gf len, tp perlu ke smpai wat in relationship 2. adoi..aku de pkwe pn aku x wat.. nk jga ati sume pihak. da la ko cari aku bile ko blik besut. ngek!

dah..tutor kimia menunnggu aku..

2 comments:

  1. bapokkk sedey wehh...ko jgn nak nages lam shower smpi 2 3 jam lah...aishhh ko neh..:P

    ReplyDelete
  2. woit..am sorry didn't notice that...u can count on me...i can lend my another ear if another one kne sumbat ngn ear phone...wut friends for??..;)

    ReplyDelete

Oxygen Black
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...