BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 9, 2012

Laici

lame aku tak update. bukan tak mau update, nk sgt update nye tapi, takot aku nanges je dpn laptop ni menitis2 atas keybod aku. haru biru idop aku sbb kn masalah ni. sgguh tak pernah aku ase srabut tahap dewa cmni. tp aku taw,stiap apa yg blaku ni sume ade hikmah. aku percaya janji2 Allah. 2 yg menjadi penguat aku utk terus berjalan menyusuri khidupan. Alhamdulillah aku dah smakin dekat dgn Allah sbb kn msalah ni. tp yg mnjadi mslh nye,aku tak taw cara nak keluar dari lembah derita ni. aku taw aku slalu je wat fake smile. mmg la hipokrit, tapi takkan la nk bermasam muka seumo hidup. hidup ni terlalu singkat utk aku trus bersedih. kn? aku nk sgt rasa bahagia. and ape yg aku wat utk rasa bahagia,tenang, aku ingat Allah. sgguh tenang. n ade kawan2 aku sebagai penyeri hidup. walau pn dlm sehari 2, tak berbunyi langsung hp aku (bapok ah sunyi an), tapi aku taw, aku wujud dlam idop dorg. n sorg kawan yg wat aku tersenyum n menunggu2 dia msj aku, LAICI.

bkn buah la. dia manusia. dia dpt name ni sbb aku yg bagi name ni. ssuai la dgn dia sbb dia putih pucat cmtu. sgguh aku bahagia msj dgn dia. msj je k. klu ckp2,jmp dgn dia haram aku nk bahagia. wat sakit ati aku je. konpem dia wat aku ni mcm tak wujud. sengal. aku pn xtaw cmne nk ilangkn prasaan malu dia tu kat aku cmne. kdg2 aku jelez dia lyn pmpuan len cm biase je. dgn aku ni,mcm xkenal. pdahal tiap2 ari msj aku. sabo jelah.

aku tak phm dia anggap aku ni ape. kdg2 cm musuh,kdg2 cm kwn biase je,kdg2 cm suami istri pn ade msj2 dia tu. dia ngaku aku wife dia. aku knpius kot. maen tarik tali dari dlu ag. kang putus tali tu baru melopong! ma aku cm bley trima je aku cite sal dia. (ehem!green light!). mak spupu aku pn da stuju bile aku tnjuk gamba dia. kdg2 aku pk jgk,cm syok sdri je aku ni. tapi aku tak kisah. jodoh maut d tgn Allah. klu btul dia jodoh aku, Alhamdulillah. dia pn aku yakin bley guide aku. Insya Allah. moga d permudah kan. tp klu dia bukan jodoh aku, aku redha. Mgkin Allah dah tetap kan jodoh aku dgn org yg lebih baek dr dia. Wallahualam..

aku taw perjalanan aku masih jauh. ramai ag kot lelaki kat dunia ni. n aku taw x spatutunya aku pk sal ni sbb bukan mase nye ag. byk ag pkara pnting yg patut aku concern. sal study!2 yg ag penting. ag pn aku tak maw mslh aku yg x setel2 ag ni(yg aku cite kat atas tu)  jd mkin rumit klu aku libatkan laici. aku tak maw kecewakan dia. aku tak mo dia ase ape yg aku ase. aku syg kot dia. kawan aku tu.sama mcm kwn2 aku yg len. bkan jenis aku seksa kan ati org.

aku bahagia dgn laici. aku harap sgt dia yg akan tarik aku kua dr lembah derita aku ni.

#p/s : masalah mematangkan kita....



tetiba aku teringat bubur lambuk,air laici, air blackcurrent , kepok lekor yg ko bagi...
syez aku rindu ko....
nk cakap,takot ko kate aku ni xtaw malu plak..
haha..

No comments:

Post a Comment

Oxygen Black
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...