BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, May 23, 2012

Zaman Silam

bile aku pk balik je ape yang aku wat dulu mase sekolah menengah, aku ase cm nk katok2 jah pale aku kat dinding ni..ase macam nk siat2 je kulit aku ni..bapak bodoh nk mampus ikot perasaan darah mude sgt..last2 menyesal x sudah2..kalau bnde da jadi, dia akn jd sejarah..ape ko ingt sejarah boleh padam, ilang macam klorok ilangkan dirt ke soya????

ade otak xmo pk..lost in lust..padam muke ko..skg sape yg nk jwb??ko jwb la mase dlm kubo nanti...

#aku harap di permudahkan hijrah aku ni...sgguh aku menyesal dgn sume yg telah aku wat dulu..aku nk sgt putar balik mase..sgguh...xpenah ase geram, malu, sakit ati, kecewa dgn dri ni sekali mcm ni...aish..

mengeluh la ko smpai nafas terakhir ko...hmmm...

terima lah taubat ku..Ya Allah...

p/s jgn pk aku wat bnde2 pelek la plak..haish..noty2 girl sket je dlu...heee

No comments:

Post a Comment

Oxygen Black
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...