BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 19, 2011

The Love of The Ring

18 November 2011

lepas kelas kul 12, aku n 4 org ag kawan aku p jln2..singgah maybank stgh jam p wat sspn kwn aku ni..kami p komtar,1st avenue, perangin mall,jusco..da sampai sana,7 tgkat kami pusing smata2 nak p cari parking. bapok pening ah. aku nk tmuntah duk men pusing2 cmtu. kmi sampai kt prangin mall dlu. nk nek lift tu,aku n sorg kwn aku hmpir2 terkorban taw..kmi hampir2 tersepit lift. yg sorg ag kwn kami tu, dia da duk dlm lift tu da..ade pregnant chinese woman i guess, bahu dia da tersepit da..cmne klu pwot dia tersepit,x ke jd kes. lift tu xde motion sensor. yg org kat dalm tu pn,x tkan bg pntu 2 terbukak. kat ctu, kmi decide nk p cari mknn kat la memandangkan pwot kmi da berkeroncong ana ni. kmi pusing ag skali dgn berbekalkan kaki longlai n tenaga bdn yg x larat ni cri tmpt nk mkn.. pyh gile nk jmp tmpt mkn. tensen bagai..alih2 kul 3.30 kmi p pizza hut mkn nasi. (cam pelik je kn..haha)tp nasi dia bez..mmg bez gile.aku order nasi cheese pe name entah n spagetti..air frizz ape ntah..name plik2..tggu food satu hal..da bagai2 bunyi da ade dlm pwot kmi ni. da sampai nasi tu, reflex action aku berfungsi. aku tkena magkuk pnas nasi tu..xpasai2 ade 'luv bite' hinggap kat area nadi tgn aku ni.nasi dia macam nasi greng pataya.tp beza nye yg ni,dia balut nasi dgn cheese n dia bakar nasi tu. mmg knyang gle ah..licin kmi mkn..tpat2 kul 3.15 kmi p smyg kt 1st avenue. tmpt solat terpencil gile kot..tensen bagai kami mcari.da solat pe sume,kmi menapak p seberang plak..

otw nk p seberang..mak aih..jem kot ats jmbtan tu..stgh jam kami ats jmbtan tu..sempat la usha2 org dlm kereta2 yg tersekat dlm jem tu..macam2 rgam,rupa,pe'el..kmi dalam kereta tu, pe ag..gosip bagai la.haha.p jusco dlu..kat c2 kami smbhyg. roun2 jusco,pastu p pacific.. misi mencari hp sony live with walkman. hahaha..aku bli hp 2 hrga 880. dkt penang,999 kau!aku bli utk ma aku nokia 1616. bek x aku bagi mak.haha..total 980..pergh sdap kot abeh kn duit..haha..aku bli kaler putih..mmg kna cermat gile2 la aku pkai hp ni..da la casing xde ag..model baru..casing x established ag.. kt c2 aku jmpa beby boy aku..mkin kurus dia skg..huhhu..aku salam dia..pastu kni ckp2 bual2 pe sume..dia ambik cncin aku yg dia bg ni..dia sarong kat kelingking dia..mmg btul2 muat kelingking dia pn. kmi guraw2 pe sume..mmg aku hepi sgt2..dia bg pass card dia kije kat mas 2..aku bg gnbr paspod aku uh..hehe..dia sarong balik cncin tu kat jari aku..dia pesan suh jga leklok..huhu..byk sbnr nye bnde dia pesan..hehe..sumpah aku sayang dia..aku tnjuk ic card baru aku..snyum je dia..hehe..aku nk blik tu,dia atr aku p kt parking 2..mmg berat ati gile2 la aku nk blik..huuhu..tp nk wat cmne kn..nanti aku n dia jmpa blik..huuu..i love u syg..ayg jnji ayg jga hub kite ni leklok..ayg x buang da cncin ni...i promise baby...

No comments:

Post a Comment

Oxygen Black
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...