BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 19, 2011

Ape daaa...

    Ni aku tak suka jenis orang yang gini. Pakse2 orang ikut suke puki dia je. Ko punye bawah menanah ke  kalau sehari tu tak pakse orang? Gilow! Ingat ko tu perfect sangat ke?? Nak orang puji ko sampai ko melangok tengok atas moga2 tahi bintang jatuh atas ko?? Tahi lembu pun tak berapa nak sudi la nak cium bau badan ko tu!lol! Aku bukan jelez ke hape, and mmg tak de dlm kamus hidup aku pun nak jelez2 dgn orang ni. Bkn type aku. Tapi 2 ah.. Ko mmg tak taw cmne care nak idop atas muke bumi ni. Sori la. Mmg tulisan aku buruk pun. Dari darjah satu ag cikgu aku asyik mengomel sal tulisan aku. Well. I throw the shit straight to your face. So ??


p/s take it u bitch!

No comments:

Post a Comment

Oxygen Black
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...