BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, June 16, 2011

Baru yang Lama

     Nak kata ni yg baru, aku ase da lama ber-jaman da. Aku delete semua post2 aku yang lama,aku bkk buku baru. Tapi sebelum tu, ASSALAMUALAIKUM aku ucapkan. Ok la. Berbalik kpd blog aku ni,blog ni sebenarnya telah di modified oleh kawan aku.Jannah name diberi. tq sgt2. Tanpa ko mati la blog aku. Haha. Aku nak wat link name ko janah,tp ilek2 la dulu. bagi org kenal aku dulu. baru boleh kenal ko. Haha. Bapak busuk ati aku.Ko sabar ek. Ko da pemes da yg. Ahaks! Simple but nice. Aku pegang yang tu je kalau berkaitan dengan benda2 kreatif ni. Bagi aku huruf2 ni satu masterpiece yang sangat2 unik. Ko boleh main2 dengan perkataan ni smpai ko boleh cipta pelbagai ilusi, perasaan, ruang dan yang paling penting satu bentuk interpretasi hidup. Aku bukan budak sastera. Jauh skali menyimpang dari bahasa berbunga2 yang boleh kalah kan taman bunga orkid kat Kelantan tu. Aku tak ambik port sangat kalau oranag nak kata aku punya tulisan ni xbez ke ape ke. Jamji aku ley isi masa terbuang aku tulis2 benda2 yang duk pusing2 dalam otak aku ni daripada duk melilaw kat lua wat entah hape2. Opps!Sensored not allowed! Only in the ROOM! Muahaha! Karat otak aku. Aku bukan baik pun. Kalau member aku, dia da taw dah aku ni ngeng punye bdk. xpew2..any idea, kita share sama2 kat sini. No hal la. any topic, bring it on..kite kupas macam kite kupas epal. pastu telan wat kenyang pwot..ade sisa ag kite wat baja untuk pokok bunga kita. cait!
 
       Haha. Aku nak membebel panjang2 ni. Tapi ni kan 1st entry. Ko gilo ko nak wat macam ladang 19 eka. cam saiko plak.bak kate rumate2 aku la mase kat matrik dulu.. rindoo kamoo..(wah!otw nak buat taman dlm hati) haha..!adios!

2 comments:

  1. mmg ar busuk aty kau...hahahah :P

    ReplyDelete
  2. hahha!!!aku da sembur perfume da..wangi..lavender ag..hahah

    ReplyDelete

Oxygen Black
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...