BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, June 22, 2011

Let the tears drop..

Aku da tak taw dah berapa kali air mata aku tumpah. Emo semacam je aku sejak kelmarin. Aku tak habes lagi gaduh dengan dia. Ingat aku nak sangat ke gadoh ni?Sakit taw tak.Aku lebih rela kerat tgn aku daripada gadoh. Sebab sakit gadoh ag perit dari sakit kelar tangan tu. Aku penat dah dengan semua ni. Aku nak things back to normal. Aku mesej dia tak balas. Aku ingat aku dah xnak mesej sebab aku hanya merayu. And aku taw dia pun dah penat nak terima baca mesej yang berbentuk rayuan macam tu. Lama dah aku tak menangis tiap kali aku sembahyang. Last masa baru2 abah aku xde. Sakit sangat2. Aku letih dah. Tlg la paham syg oii.. Aku nak call takot dia tgh kije. Dia balik tak ikut masa. Tu yang macam susah sikit nak kontek dia. Kalu kami tak gadoh, selalu dia mesej aku. Ni dari pagi tadi xde langsung nak msj2 aku. Benci nye dia kat aku ni kan. Aku tak nak jadi macam last kami gadoh ari tu. Dia siap lepas aku lagi. Tak terkata apa aku. Sakit dia Allah saja yang taw. Ni tgh melalut ni setitik2 air mata aku jatuh.Macam air terjun je ni.Klau la dia taw betapa sakit,pedih,terluka nya aku sekarang aku bet dia mesti gelak besar. Mmg ni pun dia nak aku rasa. Mmg ni pun point dia. Dia nak aku seksa sama macam sakitnya hati dia sekarang. Dah la tu yg.Ayg da tak larat da dgn sume ni. Da cukup terseksa dah ayg...Tlg la...

No comments:

Post a Comment

Oxygen Black
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...