BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, June 17, 2011

Pergi..

    Satu matrik aku da heboh pasal pemergian arwah Amirul. Aku tak berapa nak rapat sgt dgn dia. Kalau kenal pun kenal gitu2 je. Arwah baek orang nye. Xtinggal kopiah dia klu p kuliah dulu. Slalu gak aku terserempak dengan dia mase kat matrik dulu. Last aku jumpa dia masa last day aku kat matrik. aku dengan geng2 aku mintak tlg dia soh ambik kan gamba kitorg. cyezly dia memang baek. + good looking of course.Ramai gak kwn aku ckap laki ni encem n aku terbayang muke arwah tapi jangkaan aku meleset sbb bkn arwah dorg sume mksudkan. Dia bagi aku satu2 nya pelajar kat matrik aku yang mempunyai pakej. Mmg ramai lagi pelajar yang well rounded, tapi bagi aku dia complete.

    Mase aku kat matrik dulu, aku dikejutkan dgn pemergian arwah kerol. Dia member aku masa dekat plkn. Satu company dgn aku (ALPHA). Time aku taw tu aku tgh tido. Rehat pukul 1 kan. Lteh sangat. Tu pun Nuja, member aku msj. Terus aku bangkit. Ane tak nye. Terkejut aku dibuatnya. Dah la masa tu aku kekeringan kredit. Aku bangun,smyg, siap ape sume, aku turun awal. Nak pi bli kredit nak tnya Nuja dengan lebih lanjut ag. Sebab kerol ade dua. Aku nak taw yang mane 1 la. So las2 aku dapat taw jgk kerol yang mane.Byk gak kenangan masa kat plkn kami kongsi dgn arwah.

    Mase kat plkn dulu, aku dikejutkan dgn berita pemergian abah aku. Well yang ni aku tak nak cerita byk la.



Idop kite ini sementara je.Macam rama2 ni. Mule2 jd ulat. Pastu masuk dlm kepompong. Da sampai ajal, kembali kepada Pencipta. Ingat mati 2 menunjukkan hati kite ni tak hitam sepenuh nya lagi. ade ruang untuk nur Islam itu bercahaya. Al-fatihah.....

No comments:

Post a Comment

Oxygen Black
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...